5 Superfoods można łatwo dodać do swojej codziennej dietaJeśli próbujesz schudnąć, poprawić swoją wydajność fitness lub po prostu uzdrowić prawdopodobnie słyszeliście określenie “superfoods”. Wszystkie są bogate w składniki odżywcze, zawierające witaminy i minerały, które pomogą ci poprawić zdrowie, zapobiegać rozwojowi chorób przewlekłych i pomoże ci poczuć się lepiej. Dodaj trening i zbilansowana dieta w mieszanie jesteś najlepszy sposób na drodze do topdj.pl osiągnięcia swoich zadań zdrowia.

Superfoods są dostępne?

Jeśli idziesz w internecie można zobaczyć ogromną różnorodność acaí суперфуды, jagody goji, spirulina, nasiona lnu, cynamon, które nie zawsze łatwo jest uzyskać w lokalnym sklepie spożywczym. Ponadto, nie zawsze są one tanie (zwłaszcza, jeśli jesteś na budżet), więc wydaje się, że utrata masy ciała i oszczędzania pieniędzy prawie niemożliwe, więc te elementy łatwo zrezygnować z listy zakupów. Oto 5 dużych pożywienie, które można łatwo włączyć do swojej diety i są dostępne w większości sklepów spożywczych. Ważną rzeczą tutaj musi kupić produkty będzie i Non-GMO i органическо zapewnić twoje ciało otrzyma maksymalną ilość składników odżywczych.

Migdały: studia pokazywali że migdały mogą znacznie podnosić poziom witaminy E w diecie i bloodstream. Witamina E jest silnym przeciwutleniaczem, który chroni komórki przed uszkodzeniem i zapobiega zablokowanie naczyń krwionośnych cholesterol. Po zjedzeniu garść migdałów każdy dzień-to prosty sposób, aby otrzymywać witaminę E, twój organizm potrzebuje, aby zachować zdrowie.

Awokado:Awokado:

wysoki w sadle ale właśnie dowolnym Salle, załadowanym z Jednonienasycone kwasy tłuszczowe, które posiadają zdrowe serce. Choroba serca jest najczęstszą przyczyną śmierci w nowoczesnym społeczeństwie i awokado wzrost HDL (dobry cholesterol) i obniżenie LDL (zły cholesterol). Awokado jest bogate w błonnik, który również może przyczynić się do utraty masy ciała, obniża poziom cukru we krwi i są ściśle związane z obniżeniem ryzyka wielu chorób.

Łososia:

Łosoś, złowione w środowisku naturalnym i nie uprawiany w gospodarstwach, bardzo pożywne. W семге zawiera wiele cennych dla zdrowia witamin, w tym witaminy B12, E, B5, B6 i kwasy Omega-3 kwasów tłuszczowych, które zapewniają wiele korzyści dla zdrowia, w tym zdrowia kości i stawów, mózgu i neurologiczne naprawy, ADHD profilaktyka, zdrowe serce, poprawa wzroku i zdrowia skóry i rak obrony.

Jagoda:Jagoda

dobrym źródłem witaminy K, witaminy c, błonnika, manganu i innych antyoksydantów (w szczególności, antocyjanów). Studia sugerują że borówki zwracają age-related utratę pamięci, Dzięki swoje bogactwo flawonoidów, atakują powoduje temat радикали, zmniejszają stan zapalny wewnątrz serca, a także zmniejszają ryzyko zawału serca i niewydolności serca.

Słodkie ziemniaki: zawiera duże ilości ważnych składników odżywczych, zawiera dużą ilość błonnika, a także witaminy A, witaminy c i szereg innych witamin i minerałów. Słodkie ziemniaki-to zdrowa alternatywa dla zwykłych ziemniaków, ponieważ stabilizuje poziom cukru we krwi, zawiera duże ilości przeciwutleniaczy, poprawia pracę mózgu, wzmacnia system odpornościowy, poprawia wzrok i przyczynia się do zmniejszenia masy ciała.

Spróbuj włączyć te 5 dostępne superfoods w swoje dzienne spożycie, otrzyma balanced wejście składników odżywczych, które pomogą poprawić swoje zdrowie i zostawiają cię uczucie wielki. Musi do wszechstronności tych superfoods powinno być dość proste włączanie ich w swoją codzienną dietę więc nie powinno być aż tak intensywnie. Nikt nie ma czasu, aby przygotować trzy skomplikowane dania na co dzień, tak, że można łatwo dodać je do swojej diety, tworząc koktajle, dodając do sałatek i używać ich jako zdrowe przekąski alternatywy.